Follow me 'INSTAGRAM"

Monday, July 20, 2009

Perihal Outdoor


Lokasinya adalah di Teluk Batik dan juga Taman Paya Bakau a.k.a Taman Monyet
Mase ni dah ptg sgt dah...Outdoor sgt2 letih ok...aduhai camne lah org leh jadik model tu yerk...tak penat ke...
Aku yang jadik pengantin ni pon jenuh nak begambo...sampey dah tak larat nak senyum tau

Tapi yg sgt tidak bes photographer yang d upah sgt2 tidak pandai menangkap gambo. Maap ye Incik Photographer...saya perlu jujur...
Mujurlah ade sepupu saye yg agak kreatip menemani kami ke lokasi outdoor itu...
Die yg byk memberi idea bagaimana utk posing dan juga tmpt yg cantik utk kami posing
Seketika saye jadik kompius...sape photographer sebenarnye ni??hahah

main cak cak le plak yer..

apelah yang d tunjuk 2 yer

lokasi d teluk batik

auwww..




My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...