Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, August 20, 2010

Jalan-jalan Ujung Minggu


Actually dah basi pon cite ni. Aku, Incik Suami dan juga tidak lupe buah ati pengarang jantung kami Qaseh kuar bejalan-jalan ujung Mggu yang lalu.

Tujuan asalnye bukan nak bejalan pon. Ye lah bulan2 pose ni stamina pon kureng kan. Malas nak bejaln. Tapi tepakse gak kuar umah sbb aku nak mencarik lokasi tempat aku nak exam PTK nanti. Ya! di Mardi. Aduh sengal kan aku, Mardi pon tak tau katner. Carik punye carik tak jumpe n kami fed up trus lah g bejalan.Nasib baik tak leh makan, klu idak dah ku tibai macam2 jenis makanan.Hahaha.

Kami baru tiba. Si kecik ni tak mo duduk dlm stroller jadik terpakse dukung.

Sile jgn keliru. Ramai yg cakap Qaseh kelihatan spt bby boy.hep die gurl tau. :)

Qaseh wif papa yg sudah botak. Ble rambut papa nak panjang cam dulu ni?

N wif me. Ngk monyok muke ble ngan mama yerk.

Hep! qaseh punye lah papa

My hepi family

Ati saye gumbire ble Qaseh begini

Ini budak mmg tak reti duduk diam tau

Ya.sudah tiba d rumah. Saye bambam kan anty?

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

3 comments:

  1. salam kenal...jemput2 ke blog saya ttg dunia susu ibu dan mcm2... hope boleh tukar2 blog list dan foolowers

    ReplyDelete
  2. qaseh!! tembamnya dia
    comel je dia tersenyum gitu..
    pipi dh la gebu..isskk....geram

    ReplyDelete
  3. dayu:2 la...tembam! same macam eisya gak kan...ble ngk bby tembam2 camni sgt lah geram tau...rasa mau cubit...heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...