Follow me 'INSTAGRAM"

Thursday, October 21, 2010

Kawan Baru Saya


Akhirnya...
Ape yg saye idam2 kan telah saye dapat...Yeehaa..Tq to hubby kerane merealisasikan impian saya
Sebenarnye takde lah ape sgt pon.
Tapi dengan adenya bende ni kerja saye lebih mudah. Ya sumenye utk Qaseh.
Ermm..ape tu yer...taraaaaa


Ya. Spectra 3 idaman saya.

Ya. hadiah dari suami buat saye sbb saye selalu merungut tiap kali gne pump yg lame. :)
Sebenanyer takde lah baru sgt pon, Isnin lepas Spectra 3 ni menjadi peneman setiase saye. Mmg bes. Jimat mase. Susu yg dapat pon byk. Jadik rajin lah sket saye nak mengepam.

Klu dulu ble penuh je baru saye pum tapi now every 3hour saye akan pump.
Sgt puas ati sbb tiap kali pum saye akan dapat paling sket 7oz n penah gak saye dapat 11 oz. 
Jadi setiap hari saye boleh dapat lebih 25oz. Alhamdulillah rezeki Qaseh.
Skang baru saya tau pump pon mempengaruhi dalam aktiviti mengepam yerk.


Sume barang di atas saya dapat dgn harge RM387 jerk. Murah kan.
Order online mmg mudah.


Ini pula pump betri yg byk bejase pada saya dalam tempoh 5 bln ni.

Walopun ade yg baru, yg lame saye takkan lupakan. Kadang2 begune gak pump betri ni ikut keadaan gak kan.



My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

3 comments:

  1. kalau ada dua-dua mmg best
    skrg ni pun tgh carik yg manual walau dah ada spectra 3
    sbb kadang2 mcm leceh electric ni
    kalau kena surau yg power pint ngadap kiblat
    tak ke payah tu namanya
    kalau manual
    mana2 pun boleh

    ReplyDelete
  2. bagusnye.
    zuris pun ada angan2 nak bli pump electric camtu.tp,nasib baik tak beli sbb kysha taknak minum EBM. so yg avent tu just perhiasan je lah.

    ReplyDelete
  3. Dayu: ya btui tu. perlu ada due2. kegunaanya ikut tempat kan.lagipon pump letrik ni agak berat n leceh nak bawakkan. Sgt setuju

    Zuris: tu lah akhirnya dpt gak pump idaman ni.
    Kysha nak yg fresh dari ibu yee.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...