Follow me 'INSTAGRAM"

Tuesday, October 26, 2010

Print payslip sendiri?


Semalam aku  ade terbace satu blog ni menyatakan payslip org gomen akan dikeluarkan melalui website Jabatan Akauntan Negara.
Maksudnya kena print sendirik la payslip tu.
Maklumlah skang kan nak kurangkan penggunaan kertas kan.
Jadi org gome sekalian anda perlu ke website Jabatan Akauntan Negara untuk print payslip anda sendirik yerk.

Hmm aku tak pasti lah kat tmpt org lain camne kan. Tapi semlm PAR tempat aku cakap klu nak payslip kne print sendirik. N dari semlm sampey lah ke hari ni aku try nak print tak bule. Line bz. Adoyai...
Apeke hei nye nak kene print bagai ni
Kan ke nyusahkan org aku.

Ok. Ce imagine, klu dah kne print sendirik gune sistem, kompem lah kan line asik bz jerk.
Aduhai kalo ye pon nak jimat pikirkan lah inisiatip lain. Ke intenet kat opis aku je yg lembab? Teeettt.. HAHAAH(gelak jahat)

**nape husband aku dapat payslip tapi jabatan aku kene print sendirik?kompius.
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...