Follow me 'INSTAGRAM"

Wednesday, November 24, 2010

Check up Qaseh 6 bln


Arini Qaseh cek up utk 6 bln.
Kene cocok la jawabnye kan.
Sib bek Qaseh tak nangis, dengan slamber dok tadah pehe kepci kat nurse tu.

Tapi di sebabkan Qaseh demam hari tu beratnye pon tak bape nak naik
Cuma 7.4kg sahaje. Tapi tak pe bak kate ibu aku yang penting sehat.
Tapi yg sedihnye Qaseh dah mule seleseme balik.
Alahai risaunye hatiku ini.
Aku takut demamnye akan datang balik

Dan yg paling risau batuk masih tak rede n bile bernafas bunyik cam kahak.
Ptg ni bawak qaseh ke hospital plak
Moge sumenye ok2 sahaje.
doakan utk qaseh ye kawan2..
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

2 comments:

  1. qaseh dah 7kg lebih?waaaa...kysha dah 7blh lebih baru 5.8kg.demam lak baru2 nie.makin susut lah badan tu.

    ReplyDelete
  2. tu lah zuris,bile demam je badan susut kan. Qaseh pon camtu gak...mar raser skang mmg musim demam kot kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...