Follow me 'INSTAGRAM"

Wednesday, December 8, 2010

Perasaan Tertekan dan Masih Mencari


Kalo ikutkan tahun dpn aku dah buleh bergembire dah.
Tapi tahle perkabaran yang aku terima 2 minggu lepas buat aku jadik tertekan jadik tak de mood.
Hai la. Mungkin dugaan buat aku kot.
Bak kate Epoi aku perlu bersabar.

Tapi perkabaran 2 mggu lalu buat aku ase sedey.
Hati aku jadi tak sedap.

Dan skang aku sedang ligat mencari taska / pengasuh area putrajaya ni.
Kat umah aku bukan takde yang ngasuh tapi jage sampey 7 org anak, tak sanggup aku nak letakkan Qaseh kat ctu.
Siyes aku sgt tetekan sekarang.
Sape yg ade info tntg mane2 taska / pengasuh yang ok area putrajaya ni sila infom aku ok.
TQ
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

5 comments:

  1. boleh lak camtu ek.
    apa2 lah diorang nie.

    cari pelan2 ek mar
    insyaallah..ada tu taska yg bagus tuk qaseh

    ReplyDelete
  2. sampai hati org tuh..ank die jadik mcm tu br die tau..xpe kak long, ikhtiar k, insyaAllah mst ade tempat utk qaseh...lg bgs carik bb sitter, sbb anta nurseri skang ni mcm2 leh jadik...

    ReplyDelete
  3. zuris: sampey ati dorang kan...mar pon mmg ngah ushe skang ni cari kan taska tuk qaseh.harap ade yg sesuai...ptg ni pon nak g ngk ade satu taska tu...harap ok lah...

    ya: dorang leh wat kak long camtu sbb dorang tu tak kawin agik n tak ase pe kak long ase...tapi patut ade ase simpati kan...sume pompuan tu kan atinye lembut..patut akan ase tesentuh ble bab2 camni...tapi dorang???tah lah...

    ReplyDelete
  4. oo neh cite yg pjg sgt ritu..hehe
    xrmi kew org yg ngasuh kt taska 2 sbb dea nk 13org je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...