Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, February 11, 2011

9 Bulan


6 hari bulan hari tu Qaseh genap 9 bulan.
Semalam bawak pegi cekup. Untuk pengetahuan sume Qaseh baru je baik demam.
Masuk hari ni dah 2 minggu aku tak hantar Qaseh ke taska.
Hmm sonok lah taska tu.

semlm demam Qaseh dah kebah dan aku trus bawak die cek up.
Alhamdulillah sumenye ok.

Tpi bile malam tibe2 Epoi ngk badan Qaseh naik bintik2 merah.
Aku dah mule riso.
Perkare pertame yang aku pk. CAMPAK?

Dan pagi ini membuat sume kerja di pejabat seperti lipas kudung sbb aku nak kluar awal untuk bawak Qaseh pergi jumpe Doktor.
Serius aku sgt penat hari ni. Makan pon tak lalu.
Di klinik, darah Qaseh di ambil. Menjerit2 Qaseh mase tu.
Bile keputusan keluar. Ahamdulillah aku lege, doktor kate keputusan darah ok cuma kandungan Platlet dlm darah Qaseh tinggi.
Dan dengan itu Qaseh perlu di beri antibiotik selame 5 hari.
Tadi mase balik tengok dah kurang merah2 tu.

Lege aku.
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

2 comments:

  1. nasib baik bukan campak ek
    kadang2 bila panas sgt akan keluar bintik2 merah tu

    ReplyDelete
  2. cha pun last time demam, lepas baik badan merah2
    mmg suspect campak
    tapi bukan
    doktor kata mungkin allergic ubat

    mar, esok kita jumpa-jumpaan ye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...