Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, February 18, 2011

contest anak & ayah serasi bersama


danish n papa

Dah lame aku draf entri ni cume gambar yang tak tepilih2 lagik. Tapi bile tiap kali mau publish musti aku sgt sibuk. Alahai sibuk lah sangat aku ni.
Contest ini di anjurkan oleh Mama Danish a.k.a. Shila sempena besday danish yang akan tibe pada hari Ahad ni.
Danish jap je danish dah beso kan. Sekali pon anty tak penah jumpe Danish.
Takpe2, nnt bile mama Danish wat besday party Danish anty datang yerk. Tu pon klu mama Danish sudi nak jemput anty lah. Hehehe.
Okeh tak mau buang mase, kalau mau tengok Terma & syarat contest sila klik SINI ya

Dan Gambar yang aku pertaruhkan adalah:


NAMA ANAK : QASEH NUR AZZALEA BINTI MOHD SHAIFUL
TARIKH LAHIR ANAK : 6 MEI 2010
NAMA IBU : MARDHIAH BINTI ABDUL TALIP

dan tak lupa juga kata pengajur :  hadiah menarik menanti anda 


aku nak tag mereka2 ini utk contest ini ya:


dayu
sha
zuris
elly
fasya


Buat Danish: Selamat menyambut Hari Lahir  yang pertama ye Danish. Danish nnt pujuk mama soh pilih anty jadi pemenang yer. :) *Qaseh kenyit mate pada Danish*

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

2 comments:

  1. huhuhu
    bape byk contest aku kena tag ni
    tapi mcm tak buat2 lagi
    wokey..wokey
    noted
    nanti gi carik gmbr paling serasi 2 beranak tu

    ReplyDelete
  2. eh wat da ek..
    qaseh muke laki ko.haha
    gudluck..hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...