Follow me 'INSTAGRAM"

Wednesday, February 16, 2011

Hangat


Orang lain dah byk entri cite pasal kehangatan di Spalsh Park hari ahad ari tu.
Aku?haha..jenuh gak nak milih gambo n nak berdraft bagai ni. Adoy.
Bile entri buleh siap ni.
Sgt banyak entri bertangguh.
Entri kat Langkawi pon same jugak.
Contest tertangguh pon sama juga.
Tapi yang pasti kenangan kat Spalsh Park hari Ahad ari tu mmg kekal di simpan dalam kotak memori aku.
Nnt aku wat entri khas ye. Nanti kan ajo.

Ambik ko. Gambo aku yang over. Tah ape yang aku suke sangat tu tah le. 
Tapi moment ini sgt indah. Siyes.

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

4 comments:

  1. masing2 tertanggug sebab jenuh nak pilih gmbar
    byk sgt
    sampai juling mata
    hahahahah

    tapi seronok kan mar

    ReplyDelete
  2. bagus gak join gath2 cmni,
    yg xkenal sblm ni pun bley kenal :)

    ReplyDelete
  3. hihi jngan jadi cam elly..semua elly tempek gambar2 je..hihi senang

    ReplyDelete
  4. gambar2 byk2 tu utk kenangan...xjemu tgk.....lepas balik gath aritu belek pic dlm camera..gelak sendiri balik...syok layan pic...baru tahu ape jadi masa tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...