Follow me 'INSTAGRAM"

Monday, February 7, 2011

Percutian Itu


Oh agak lame asenye tak mengadap blog.
Aku becuti maka blog pon cuti lah kan.
Byk nye aku ase nak story ari ni.
Maklumlah kan cuti yang agak lame maka byk lah aktiviti kan.

Tapi haruslah aku cerita kan aktiviti utama aku bersama keluarga kecilku ini.
Ya memandang kan Epoi sgt susah nak bercuti, maka haruslah aku manfaat kan cuti yang panjang ini untuk pergi berjalan makan angin kan.
Walopon tak jauh mane dan di dalam negeri aje tapi aku sgt2 enjoy dgn cuti kali ini.
Ya! kekusutan diminda dapat di kurangkan. Begitu juga dengan masalah di opis.
Percutian ini byk gile gambo yang aku amik. Takkan aku nak upload sume kan.
Takpe2 aku upload mane yang penting ajo.
Alamak..ase macam sume penting jerk.Tamak aku oo..


Eh,lupalak aku nak cakap aku g mane kan.
Di sebabkan entri kali ini akan ade sambungan2 nya maka aku letak saja satu gambar  yang pasti menjawab segala teka-teki kemana destinasi kami untuk percutian ini ya.
Dan entri lepas ini sila jgn muak ya melihat gamba2 aku yang byk itu.

Korang mesti tau ni kat mane kan?

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...