Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, February 25, 2011

Tetap di Ingatan


Hari ini. 25 Februari adalah hari Ulang tahun aku dan Epoi.
Opss...tapi bukan ulangtahun perkahwinan tau.
Tapi Ulangtahun Couple.
Kalau mengikut perkiraan tahun ini adalah tahun yang ke-6 aku bekenalan dan becinta dengan Epoi(setiap hari cinta tau)

Jadi sempena mengingati hari yang penuh bermakne ni aku pikir mau meraikan hari ni dengan tujuan mengimbau kembali saat mule2 becinte dulu.
Tapi takde lah sambut ape pon. Juz beli cake dan saling ingat mengingati jerk.
Jadi untuk itu aku telah tempah cupcake dgn kak az iaitu akak satu opis dgn aku,untuk buat kejutan pade Epoi. Jiwang okeh. Sile jgn gelakkan aku.

Tengah hari tadi aku dah dapat pon kek itu. Jadi ikut perancangan malam ini baru mau buat kejutan itu.
Mau tekejut Epoi. Sbb sebelum2 ni juz wish2 camtu jerk. Takde lah kek2 bagai kan. Taun ni konon nak spesel sikit lah kot.
Mau lihat cupcake yang aku tempah? Cantik okeh.tq kak az. Nnt lain kali boleh order lagik.

Korang nampak tak tulisan itu?
Ya! Cinta akan selamanya milik kami berdua :)

.**Semoga kebahagiaan ini akan kekal selamanya. AMIN

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

5 comments:

  1. besh nyer...yah esok 1st anniversary kawen..time kapel2 dulu xhengat..hehhe..epy anniversary kapel2 yek...

    ReplyDelete
  2. huhu happy anniversary bercouple...
    kami dah tak henget date kami.. setiap hari hari couple sedunia kami.. heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...