Follow me 'INSTAGRAM"

Monday, March 7, 2011

Dua Sambutan


Ini kisah lama.
Maklumlah dengan kondisi Qaseh sekarang dan juga kekangan mase jadi agak lambat aku mau update.
Pada 26 dan 27 haribulan lepas aku sekeluarge telah di jemput untuk menghadiri manjlis sambutan haji lahir 2 orang kawan aku.
Seorang kawan di pejabat dan seorang lagi kawan mase sekolah menengah dulu.

Pada 26 hari bulan aku epoi n qaseh bersiap untuk pergi ke rumah Kak zet iaitu kawan seopis aku bagi meraikan hari lahir anak sulungnya.
Majlis bermula sekitar jam 2 ptg tapi aku terpakse datang awal sbbnye mengejar mase memadangkan Epoi kene masuk keje pukul 3 pada hari kejadian.
Memang agak kelam kabut. Ye lah mase suntuk tapi kami gagahkan juga pegi.
Menu tersangat lah byk tapi aku tak sempat nak balun semua. :)

Beberapa gambar sekitar majlis. Aku satukan semua supaya tak serabut sgt.

Tak sempat aku nak bergambar sakan terutama dengan tuan rumah sbbnye terlalu lah mengejar mase.
Gambar dia atas adalah gambar kawan2 pejabat aku yang sempat aku snap gambar dorang.

Dan keesokan harinya aku sekeluarga bergerak ke rumah shila di Presint 15. shila ni kawan sekolah menengah aku dulu. Juga meraikan sambutan hari lahir anak nya yang pertama iaitu danish.Layan gambar lagi.

Kek Danish sangat cantik.

Mase sampai rumah Shila Qaseh tengah tdo. Tak pasal2 shila kene bentang toto. Apolah qaseh ni., orang sambut besday die tdo.
Tapi nasib baik jap je die tdo pastu bangun, betri dah caj mulalah menggalak die kan. Abih danish di buli. Main rampas2 belon plak tu Tak senonoh punye budak. ampun ye shila. :)

Bila tengok sambutan besday anak orang ni aku pon terus teruja. Mulalah ligat kat pale otak aku ni mikir untuk besday Qaseh yang akan menjelang tiba lagi 2 bulan ini.

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

3 comments:

  1. pasneh celeb besday qsdeh pulak..yay² :)

    ReplyDelete
  2. aritu cha rampas belon qaseh
    kali ni qaseh lak merampas

    *qaseh,nanti buat birthday jemput aunty ye

    ReplyDelete
  3. yeay2!!!! bln 5 ni wt besday qaseh lak taw..
    tema???? purple kot,dah mama qaseh suke purple..hahhhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...