Follow me 'INSTAGRAM"

Monday, March 7, 2011

Kisah 10 bulan


Semalam genap Qaseh 10 bulan.
Semakin menginjak usia semakin byk akal baru Qaseh.
Walaupon penat aku masih mampu tersenyum sbb dapat mebesarkan Qaseh dengan tgn aku sendirik.
Baru sekarang aku tau mmg besar pengorbanan seorang ibu.
Hati aku berbunga bile tiap kali Qaseh panggil aku 'mama'.
Itulah nikmat menjadi seorang ibu.

Sekejap je aku rase mase tu berlalu.
Sekarang Qaseh dah 10 bulan. Lagi 2 bln Qaseh nak setahun.
Sekarang kondisi Qaseh tidak menentu.
Qaseh asik demam je.
Masuk hari ni dah 2 mggu Qaseh demam
Minggu lepas seminggu aku cuti sebab nak jage Qaseh.

Dulu boleh jugak epoi curik2 mase jage Qaseh.
Tapi sekarang sebab tuntutan kerja, tak boleh nak elak.
Bile Qaseh asik demam aku jadik macam bingung jerk. Dah tak tau nak buat ape.
Bila tidur Qaseh tak lene aku yang rase macam nak nangis.
Badan pun makin susut.
Qaseh dah tak gebu macam dulu dah.
Kat rumah asik nak berdukung jerk.
Bile jadi macam ni aku sgt berat hari nak hantar Qaseh ke taska.

Dan semasa entri ini di taip, Qaseh sedang lena diulit mimpi di pejabat aku.
Ya! aku terpaksa bawak Qaseh ke opis sbb dah terlalu lame aku cuti.
Moge Qaseh cepat sembuh ye sayang. Risau ati aku ni.

* gigi Qaseh tumbuh lagi 3 batang. Jadi semuanya 5 batang. Mungkin ni salah satu sebab die demam jugak kot :)
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...