Follow me 'INSTAGRAM"

Thursday, March 10, 2011

Kongsi Kegembiraan


Bila mana aku dalam keadaan stress tentang pelbagai masalah yang melanda diri...
Bila mana aku runsing memirkan kan kondisi qaseh anak kesayangan aku...
Bila mana aku letih mencari taska dan pengasuh baru yang lebih baik untuk qaseh...
Bila mana pelbagai konflik yang melanda diri aku yang kadangkala buat aku putus asa...
Bila mana hati ini sentiasa memikirkan yang terbaik untuk Qaseh...

Dan hari ini..
Aku didatangkan dengan satu berita gembira
Alhamdulillah
Taska di bawah dimana tempat aku bekerja telah sudi untuk mengasuh Qaseh
Serius! perasaan aku kini sangat-sangat gembira
Tidak tergambar perasaan ini
Terasa segala masalah telah selesai
Syukur padamu Ya Allah!

Dan Isnin depan Qaseh akan ke Taska baru :)
Aku benar-benar bersyukur
Moga segalanya akan lebih baik.
Amin
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

3 comments:

  1. alhamdulillah...

    akhirnye mamaqaseh lege lapang hati.
    pasni senang n dekat la nak jenguk2 qaseh lunch hour.

    harap taska tu ok serasi ngan qaseh kan.
    bile lg bertemu mar n qaseh kan?

    ReplyDelete
  2. sha...
    tu la syukur n lege sgt2...

    tu lah ari tu jumpe tak puas kan sha...
    sha nnt bulan 5 besday qaseh ade rezeki mar wat makan2 sha datang lah tau....leh jumpe lagik...

    ReplyDelete
  3. oo okla tu..
    selesai 1 prob..
    sng cket nk g tgk kn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...