Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, March 25, 2011

Nur Safwah


Finally! Dapat jugak aku cjumpe n cium si comel ni.
Semlm Shima msg yang Safwah akan kluar dari NICU pukul 6ptg.
Jadi aku trus msg Epoi utk pegi ngk Shema n Safwah mendangkan pagi ni Shema akan bergerak balik ke Perak untuk menruskan pantangnya di sana.
Bak kate Shima dah ramai yang menanti kehadiran si comel ni.

Dalam pukul 8 aku dah gerak pegi umah Shima.Sampai je umah ngk Shima tgh makan.
Ngk je keadaan shima otomatik teringan mase aku dok berpantang dulu.
Cume aku rase beze sket sebab cuace sekarang ni lagi ok berbanding mase aku pantang dulu.
Oh sangatlah tak tahan dengan cuace yang sgt panas mase tu.
Tu sbb aku trus berpantang secare moden.(alasan je tu)
Nak nengok tak gambar Safwah yang kiut miut itu?Jom layan.

Nur Safwah Muhammad Akmal

Muke Safwah aku ngk sebijik muke Amal. Senyum je Amal bile orang cakap camtu.
Mase aku datang opah Safwah dok pangku die. Sekali tido plak si comel ni.
Aku juz leh cium2 gitu jerk. nak pegang ngah tdo lak.
Tetibe ase cam besnye dapt bby ni. Heheeh.

Buat Sfwah yang comel. Jangan nakal2 yerk. Besar jadi anak yang solehah okeh. 
Nnt anty bawak akak Qaseh main ngan Safwah tau

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

2 comments:

  1. oo ko g tgk da ek smlm..shema ajk jugak smlm tp xsmpt pulak nk g..tgk kt kg jela..

    cuace dulu mmg panas gilerrr..aku bnk bln 2,ya ampun tgh mlm pn panas pki bengkong..diam² bkk pg pki balik t mak aku bising..haha

    ReplyDelete
  2. uit.......skang pn pns giler kot kt daerah manjung permai ni..rimasnye aku,bpeluh2..huhu....rase nk cpt je abis pantang,nk dok dpn kipas,bukak laju2..ha5....hari2 syampu rambut,ate2 bpeluh2,masam sentiasa....hahhahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...