Follow me 'INSTAGRAM"

Thursday, April 7, 2011

Anda sudah bertambah usia


Selamat Hari Jadi Abang!!

Entri khas buat Epoi.
Jadi sebelum itu jgn muntah ya jika ada ayat jiwang yang keluar dari aku.( Dah lame tak menjiwang ni )



Abang,
Sedar tak? Hari ni umur abang sudah 26 tahun.
Dan org masih 25++ tahun. Maknanya? abang dah tue, org masih mude. Ngeee

Abang,
Org tau tak mudah untuk abang hidup besama org,sbb org kan garang tapi abg ttp sabar.
Tapi abg org nak cakap ni. Org marah tak bererti org tak sayang.
Dan abang tau kan org sayang abg sangat2?

Oh ya abang org nak mintak maap sebab hari ni org buat2 lupa Hari Jadi abang.
Org nak ngk ape reaksi abang.
Dan org nak abang tau orang tak penah lupe pon ( Kejam kan aku tak wish langsung, belakon buat2 lupa )

Org jugak nak mintak maap sebab dah 2 tahun tak bagi abang hadiah (sebenarnya niat nak bagi tapi asik tetunda, sedar2 dah masuk tahun ke 3)
Jadi tahun ni org mau buat surprise untuk abang.
Malam ni kite celebrate ye.
Kek pon sudah ade sebenarnya.
Dan hadiah mlmni kite pegi beli sesame yerk.
Sory lah sbb org Saje buat2 lupa.

Abang,
Org doakan abang panjang umur dah murah rezeki.
Org nak abang tau abang segalanya untuk org.
Dan cinta di hati ni tak pernah pudar dan takkan terpadam,hanya untuk abang.
Yang pastinya bahtera cinta yang kita layar bersama akan terus di hiasi dengan buih2 cinta dan kasih sayang antara kita : Abang, orang dan Qaseh!

Oh ya abang.
Org nak abg tau org bahgie dapat hidup bersama abang.
Trime kasih abg sbb sudi trime org seadenye.
I Love U. Muah

**Tibe-tibe jadi blurr tak tau nak cakap ape. Adoy...
Dah byk kali taip pastu edit dan taip balik. Nampak sgt aku dah lame tak menjiwang.


Next entry aku story pasal kek n hadiah ye!
My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

2 comments:

  1. hepi bday untuk epoi
    semoga murah rezeki dan terus kekal bahagia disamping keluarga tercinta
    qaseh bagi hadiah apa kat ayah qaseh??

    ReplyDelete
  2. haha..lawak je ko ni
    mlm nti jgn lupe posing² nti updet k :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...