Follow me 'INSTAGRAM"

Wednesday, April 6, 2011

Bila Bersama Papa


Masuk hari ni dah 2 hari Epoi jage Qaseh kat umah.
Epoi dengan rela hati nak amik cuti jage Qaseh memandangkan opis aku sgt susah kalo nak cuti.
Bila Epoi jage aku tak kesah sgt sbb aku tau Epoi jage ok dan mungkin lagi ok kot dari aku sebab aku ni garang. :)

Tapi tadi Epoi msg aku.
"Anak kita ni manja lah" Itu msg yang aku terima dari Epoi. Aku tersenyum dah dapat mengagak ape yang berlaku.
Dan aku balas dengan pertanyaan "Nape? Ape Qaseh buat"
"Die tido nak berpeluk pulak"
Aku kata " Biasalah tu. Mmg die macam tu"

Dan dalam hati aku cakap. Ha...tu lah semlm dok gelak2 kat aku cakap aku manje kan Qaseh sgt.
Kan sendiri sudah rasa.
Tapi apa yang aku perhatikan Qaseh tesangat lah lebih manjenye bile demam ni.

Semlm mase aku balik nampak je aku terus merengek padahal sebelum tu elok je lah hai main cak2 ngan papa die. Dan2 tu jugak sue tangan suruh aku dukung.
Tak sempat aku nak letak beg lagi. Layan kan aje lah.
Dan aku pasti sume anak2 musti manje kan?kan?kan?
dan itulah yang membuatkan mereka comel.


My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

1 comment:

  1. tembommnye qaseh ni..geram jek..
    demam lg ea qaseh..xpela janji xtgi sgt suhunye..risau je kn ank dmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...