Follow me 'INSTAGRAM"

Tuesday, April 5, 2011

Perihal Kesihatan


Semalam aku terpaksa EL lagi.
Kalo ikutkan mmg tak mau EL.
Maklumlah opis aku ni sgt lah susah nak EL.
Kang byk lak cite. So selagi buleh aku tak mau EL.
Tapi semlm tepakse gak lah EL sbb Qaseh demam lagi.

Sume bermule pada hari Sabtu.
Sabtu aku dah planned nak lik Melake nak jenguk mak aku.
Maklumlah org baru bepindah kan, nak gak aku jenguk mak n ayah aku di melake nun.
Selain dari tu, aku perlukan salinan Ic ayah aku untuk lengkapkan borang PTPTN untuk tukar ke Ujrah tu.
Tapi pagi tu mase aku nak mandikan Qaseh aku rase badan die dah panas.
Demam lagi anak aku ni.
Aku terus msg epoi cakap badan Qaseh panas.
Mg lembek je badan Qaseh.

Kalo di ikutkan mmg tiap2 bulan qaseh demam.
Bulan lepas demam nak tumbuh gg buat kali kedua.
Tapi ape yang aku perasan Qaseh kalo nak beralih bulan, nak tumbuh gg mesti die demam.
Betui lah kate org dulu2 kan.
Tapi aku jangkekan demam kali ni mgkin tak lame kot sbbnye nak berlaih bulan je. (pepandai je buat andaian sendirik).
Dan hari ni Qaseh masih tak dihantar di taska, badan masih panas.
Hari ni turn epoi lak jage Qaseh.


 Muke budak demam. Merengek aje lah kan die.

 Mase ni nak bawak die g klinik. Suhu 39

 Qaseh tesangat lah manje bile demam. Aku tak leh bangun, nak bekepit jerk

Tidur malam pon tak lene. Dan kali ni demam, kalo nak tidur aku kene tidurkan atas badan aku dulu, bile dah lene baru leh alihkan kebawah. Bak kate epoi, 'anak manje mamakan' sambil senyum2

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

3 comments:

  1. ala ciannye qaseh demam lg..qaseh cpt sembuh ea :)

    danish xdemam pn kdg suke tido ats aku dulu..keding² pn dea suke..haha

    ReplyDelete
  2. qaseh demam nak membesar ye...

    demam pun cumell...klu tak demam lg cumell qaseh.

    cepat sembuh ye .... mama qaseh kasi tadah badan la qaseh nak tdo atas badan mama.

    kasih ibu...

    ReplyDelete
  3. alahaiii.. sian qaseh. susah hati kan anak demam ni.. semoga cepat sembuh ye qaseh..mama risau tu,..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...