Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, May 6, 2011

Buatmu sayang


Qaseh,

Tepat pukul 12.52 pagi tadi genap umur Qaseh setahun sayang.
Mama rase macam baru semalm je mama terlantar kat atas katil di LR.
Ase sungguh cepat mase tu berlalu.
Qaseh sekarang dah setahun!
Mama nak Qaseh tahu menjadi ibu buat Qaseh merupakan pengalaman terindah dlm idup mama.
Pengalaman itu byk mengajar mama erti kesabaran. erti kasih sayang.
Dan yang pasti pengalaman itu indah sekali buat mama sayang.

Sayang,
Byk yang ingin mama katakan tapi tak terluah di sini.
Apa yang penting mama nak Qaseh tau mama sayang kan Qaseh sgt2.
Besar jadi anak yang solehah ya sayang.
Dan sekali lagi.
Selamat Hari Lahir yang Pertama buat mu Qaseh Nur Azzalea Mohd Shaiful.

Seminggu selepas di lahirkan

*Sedang asyik menatap gambar lame Qaseh...

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

2 comments:

  1. rasa mcm touching sgt kan bila anak dah setahun
    tak percaya sambil teruja

    selamat ulang tahun pertama qaseh
    harapan aunty untuk qaseh sama seperti mana aunty harapkand ari eisya
    membesarlah jadik anak yang menenangkan jiwa ibu dan ayah, jadik anak yg dengar kata dan solehah ye sayang
    dan teruslah membesars ehat dan bijak

    luv u qaseh!!! esok aunty nak kiss qaseh puas2

    ReplyDelete
  2. epy besday qaseh..udah setahun umo qaseh..
    mintak mama pezen beso²..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...