Follow me 'INSTAGRAM"

Tuesday, May 24, 2011

Qaseh is One


Ya. Aku tau agak terlewat aku post entry ni.
Bukan ape kekangan mase.
Tambahan pulak lepas party Qaseh ari tu semggu Qaseh demam.
2 3 hari kemudian bile dah sehat Qaseh demam balik.
Aku riso ok.
Lepas tu semggu aku tak masuk opis.
Makanya tersgt lah banyak entry yang tertunggak

Di kesempatan ini aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada yang sudi hadir memeriahkan majlis hari lahir Qaseh yang pertama.
Aku dan keluarga amat2 hargai kedatangan kalian semua.
Kawan sekolah, kawan mase belajr dulu, kawan opis dan juga teman2 di blog. TQ again!
Aku sangat2 tak sangke ramai jemputan yang sudi hadir. Tak menang tangan aku nak melayan.
Aku mohon maaf pada siape yang rase ade kekurangan pada majlis yang aku anjurkan.

Ape kater jom layan beberape gambar mase majlis hari lahir Qaseh yang lalu.

 hiasan, banner,pool, kek sempene besday qaseh

 scandal qaseh di taska. Damien yang comey

 kawan2 Qaseh yang turut hadir

aku suke gambar ni. macam cha  nak ajak qaseh sembang kan?

 adek aku yang sgt sukekan budak!

 dayu n family

 gambar wajib. ana (dani), jue(alif), aku (qaseh sedang lena di buai mimpi), nurul (raina), dayu(cha).

 cubaan mengusik muffin

 Qaseh nur Azzalea Mohd Shaiful 

Qaseh yang keletihan. Majlis belum abis Qaseh dah tdo.

teman2 ofis yang hadir

Dan sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih walopon terlewat, dari aku sekeluarga. Kehadiran anda semua benar2 memeriahkan majlis Qaseh ini. Tak lupe juga tq untuk hadiah yang korang berikan untuk Qaseh.Qaseh sgt lah teruje tgk adiah yang byk itu.Taun depan ae rezeki kite jumpe lagi yerk!


My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

4 comments:

  1. epy besday qaseh..lame la untie tgu mama qaseh updet.nk curi pic cket.haha

    ReplyDelete
  2. shila
    nak curik?hehe...curik mane leh gtau...heheh...ko nak wat pe ha?

    ReplyDelete
  3. comelnye deco2 party kaceh....meriah...rugi xdpt dtg..arap bday kaceh thn dpn buleh la join..hik3..lmbt lg.........hahahhahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...