Follow me 'INSTAGRAM"

Friday, December 28, 2012

Birthday Party, Majlis Perpisahan @Taska Nasyrah JPN


Pagi semlm Taska tempat Qaseh di asuh ade buat majlis sikit. Sambutan besday untuk anak2 yang lahir bulan 12 dan sekaligus Majlis Perpisahan bg tahun 2012. Kalau ikut kan sambutan besday ni dorg buat 2 atau 3 bln sekaligus dengan menggabungkan anak2 yang lahir dari bulan2 tertentu. Bile sambutan besday di buat mmg ibu bapa di jemput sekali untuk hadir bagi sama2 memeriahkan majlis. Seronok jugak tgk budak2 ni happy sambut besday kan.

Kalu mengikut perkiraan aku tahun ni tahun kedue Qaseh di taska ni. Tapi baru sekali je kot Qaseh merase sambut besday dan potong kek dengan kawan2 die kat taska ni. Tu pon mase umur die setahun. Mase tu tak tau ape sgt kan. Picit kek tau lah, potong kek? No no No. hahah..Tahun ni mase besday Qaseh yang ke 2 Qaseh tak dapat nak join sbb die demam. Mase ni aku dah eksaited dah nk ngk anak aku ptg kek sbb die dah besar kan, dah pandai nyanyi lagu besday sume. Tapi takde rezeki lak nak potong kek dengan kawan2. Tahun depan pon Qaseh tak dapat nak join sambut besday ngan kawan2 sebab mase tu aku dalam pantang. Dah sah2 Qaseh ikut aku balik kampung jugak kan. Takpe la Qaseh nnt kite suruh papa beli kek Qaseh potong kek dengan atuk ngan nenek ye.


Orang lain punye besday, Qaseh yang over pakai topi bagai. Siap jeling2 kek nak soh potong. Nasib die tak g tiup lilin. Hahahah.


**Semalam dengar citer yuran bulanan taska bakal di naikkan RM100 untuk tahun depan. Memo dah pon di buat kepada Pengarah. Skang tggu kelulusan Datuk je. *macam mahai sgt je aku rase*

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...