Follow me 'INSTAGRAM"

Thursday, December 20, 2012

Kisah Perempuan Gile Meroyan, Twitter, BBM dan Whatsapp


AMARAN!!

Entry kali ini lebih kepada lepas geram dan rasa marah seorg perempuan yg bergelar ibu. Jadi bile marah akan ade ayat2 tak sedap didengar atau di baca. Pada siape yg tidak mau membaca kisah marah dan lepas geram ini , anda boleh abaikan entry ini ya.
Bukan ape kang takut ade yg salah paham ngan story aku kali ni.

Ini kisah petang semlm, mase aku tgh tggu lif nak naik atas rumah.
Siapa yg follow aku di twitter ade kot yg terperasan aku ngamuk2 maki sorg budak pompuan ni.
Tak kurang dari itu, amukan aku juga telah aku lepaskan di BBM dan Whatsapp dgn 2org BFF aku ni.
TQ la korg2 yg sudi mendengar luahan hati aku semlm.
Mungin ade yg kate 'ala, relax la bende camni pon nak kecoh'
'Eh hello, aku tak kecoh klu bende ni tak mdtgkan marah aku ok n boleh buat aku ilang sabar'

Meh bace kisah amukan dan rasa marah aku di twitter semlm. Malas plak aku nak menaip bende yg same 3 4 kali kan. Aku kan pemalas. hahahaha.
TQ jugak pada yg sudi respond tweet aku semlm.


Sila klik untuk tumbesaran ye kawan2

Dan ini pula luahan perasaan aku dgn BFF aku. Kalau sudi sile lah bace ye. Sbb story nye same cuma  respond dan olahan ayat mgkin beze sket.




Eh, ade lagi ni. hahaha...da kate tgh marah membare kan. Harus lah aku nak kasi story kat sume org kan.




Hahahah...kalau korang pasan dalam tgh marah2 ni sempat lagi ni aku dok ngutuk dressing n mekup minah tu. Nasib lah labu.
Lagi satu...ayat aku yg aku jerit kat minah tu pon aku mcm dah tak bape nak hengat....yg pntg mmg aku marah die pasai otak die.

Sebenarnye ade je lagi luahan ati aku kat org lain. Tapi malas lak aku nak paste kat cni. Sbb isinye same je.
Okeh, sekian saje lepas geram aku sebagai sorg ibu. Apa komen anda jika anda di tempat saya?


Dan inilah budak yang tak besalah dan kene marah dgn pompuan gile semlm. Cian Qaseh tak tau ape2 pon. *Gambar pagi tadi sebelum g school*



My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...