Follow me 'INSTAGRAM"

Wednesday, December 26, 2012

Wordless Wednesday (11)-Mengidam




Nak sgt2 buah laici ni.Merate dah aku n Epoi carik, tapi hampe belake. Nak sgt2 dah tahap mengidam. tulung!! mane nak carik ini buah? Tak nak yg dlm tin tu. Tak fresh...
Kalau dapat buah ni, makan sejuk2 adalah paling nikmat...nak nak nak....

My awesome LIFE with my beluved EPOI n our adorable QASEH :)

8 comments:

  1. sedap..sedap..letak dlm fridge pastu mkn, aritu time peknen kn zahra pon ngidam laici gak, naseb ade jual kat mydin mlk aritu..

    ReplyDelete
  2. yah :mengidam dan dapat ape yg di idamkan sgt2 nikmat kan...dah semggu ni carik...kat pasar malam pon takde...kat supermarket pon takde...agaknye takde musim kot...eh...laici musim gak kan..ehehhehe

    ReplyDelete
  3. hehe sian ngidam laici ni pulak.demand baby xmo laici tin.haha
    aritu aku ade beli.tp lupe la beli ktne.nti kot jumpe aku belikan.hehe

    ReplyDelete
  4. Alo...tak aci tak aci...Asal ko leh jumpe laici ni?uwaaaaa

    ReplyDelete
  5. mana nak dapat erk?? jarang jumpa ni
    tp kadang kat kedai2 buah tepi jalan pun ada
    dalam supermarket xde?

    ReplyDelete
  6. Dayu:Tu la...mmg jarang jumpe..klu jumpe mmg bnasib baik sgt2.pasa mlm,care4,tesco,cold storage aku carik mmg takde...yg tepi jln kt Dengkil n kajang pon takde...tp ushe mncari msh dteruskan...klu ade nampak rojer2 la aku ye... :)

    ReplyDelete
  7. bukan musim ko sayang oi... cer tgk kat cold storage kot2 la ada

    ReplyDelete
  8. ka yatt : cold storage alamanda mmg takde...yg lain tak tau plak..heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...